Każdy portfel wierzytelności przekazany do obsługi, poddawany jest analizie, na podstawie której, ustalana jest indywidualna strategia windykacji.
Zlecając nam windykację mają Państwo zagwarantowaną przejrzystość współpracy poprzez możliwość wpływu na proponowany przez Fortunato proces windykacji swoich dłużników.
Na etapie polubownym obsługiwane są zarówno wierzytelności konsumenckie jak i biznesowe, na każdym etapie przeterminowania.
Nasze działania poprzez skuteczną windykację, bez względu na stopień trudności i wielkość dochodzonych roszczeń, prowadzi doświadczony i kompetentny zespół profesjonalnych negocjatorów.
Wykorzystujemy wszelkie możliwe drogi kontaktu z dłużnikiem – korespondencję przesyłaną pocztą tradycyjną i pocztą elektroniczną, komunikat SMS, rozmowę telefoniczną oraz w uzasadnionych przypadkach, wizytę windykatora terenowego.
Po uzgodnieniu zakresu raportowania, przedstawiamy bezpłatne raporty z przebiegu prowadzonych działań na każdym etapie windykacji, w ustalonym przez Klienta formacie oraz z żądaną przez niego częstotliwością.
Naszym wynagrodzeniem za wykonane usługi jest ustalona prowizja od wpłat lub ryczałt, w zależności od ustaleń oraz charakteru zlecenia.
Prowadzimy rozmowy negocjacyjne, które mają prowadzić do jednorazowego uregulowania zadłużenia lub podpisania ugody wraz z harmonogramem spłat
- Dysponujemy w pełni zautomatyzowaną integracją najnowocześniejszych rozwiązań, daleko wykraczających poza tradycyjnie rozumiane działania windykacyjne, co oprócz obniżenia kosztów, bezpośrednio przekłada się na czas odzyskiwania należności.
- Proces obsługi spraw modelowany jest na zasadzie wnikliwych schematów scoringowych, precyzyjnie segmentujących profil sprawy do odpowiedniej ścieżki konsekwentnych sekwencji efektywnych kroków windykacyjnych.
- Wielopłaszczyznowa piecza nad samym procesem wsparta jest zaawansowanym środowiskiem raportowym, opartym o wnikliwe współczynniki KPI, skutecznie doprecyzowane przez wieloletnie doświadczenie naszej organizacji.
- Innowacyjne składowe narzędzi procesu to m.in.:
- Predictive dialling, przy kampaniach cyklicznych jak i zgodnie z profilami scoringowymi obsługiwanych Klientów
- Automatyczne wykrywanie poczty głosowej, wraz z nagraniem odpowiedniego komunikatu
- Homr Location Register, czyli wykrywanie numerów nieaktywnych podczas kampanii
- Live CZAT, jako dodatkowa platforma kontaktu z Klientami
- Integracja CTI oraz API, zdecydowanie podnosząca efektywność działań Agentów Call Center
- Kolejkowanie obsługi kanałów, wykorzystywane podczas przychodzącego ruchu telefonicznego
- Raportowanie według ustalonych i różnorodnych kryteriów KPI
- Monitoring live pracy Agentów Call Center, przekładany na efektywność poszczególnych kampanii
- Analiza i bieżąca ocena rozmów, ukierunkowana na stały progres jakości obsługi
- Kampanie SMS, Voice mailing, e-mali, wzbogacające możliwości komunikacji z naszymi Klientami