Profil działalności

Fortunato S.A. jest ekspertem w branży zarządzania wierzytelnościami trudnymi, sukcesywnie powiększając swój udział w rynku.

Głównym przedmiotem działalności Spółki jest nabywanie wierzytelności na własny rachunek, jednak rozwinięta struktura operacyjna firmy pozwala również świadczyć usługi windykacyjne na zlecenie.

Nadrzędną wartość stanowi dla nas dbanie o wizerunek rynkowy Partnerów Biznesowych, co w połączeniu z wysoką skutecznością działań windykacyjnych zapewnia minimalizację ryzyka związanego z płynnością finansową naszych Klientów (Kontrahentów).

Swoją działalność prowadzimy w oparciu o najwyższe standardy z wykorzystaniem nowoczesnych technik oraz narzędzi windykacyjnych.

Jakość oraz skuteczność działań zawdzięczamy wykwalifikowanemu personelowi oraz kadrze menadżerskiej, która posiada szerokie doświadczenie zebrane nie tylko na rynku windykacyjnym, lecz także w bankowości i ubezpieczeniach, dbając o najwyższe standardy obsługi Wierzycieli jak i osób zadłużonych.

Wszystkie podejmowane przez nas w trakcie procesu windykacji czynności są zgodne z przepisami prawa oraz przyjętymi i stosowanymi przez nas Zasadami Dobrych Praktyk. Potwierdzają to m.in. certyfikat ISO/IEC 27001:2013 oraz zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na zarządzanie wierzytelnościami funduszy sekurytyzacyjnych. 

Historia

2016

Rozpoczęcie współpracy w zakresie zarządzania funduszami sekurytyzacyjnymi AgioFunds TFI S.A.

2016

Wykupienie 100% udziałów firmy przez Lestiniata A.S., zmiana nazwy firmy na Fortunato S.A.

2015

Uzyskanie certyfikatu ISO/IEC 27001:2013.

2015

Zakup następnych portfeli: agencyjnego oraz z sektora pożyczkowego.

2014

Zakup kolejnych portfeli bankowych oraz agencyjnych.

2014

Wzrost nominalu posiadanych portfeli do 320 milionów złotych.

2013

Uzyskanie zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego na zarządzanie wierzytelnościami funduszu sekurytyzacyjnego.

2013

Utworzenie i rejestracja Fortunato Niestandaryzowanego Sekurytyzacyjnego Funduszu Inwestycyjnego Zamkniętego.

2012

Nabycie portfeli wierzytelności komunikacyjnych oraz ubezpieczeniowych, sfinansowanych ze średnioterminowego kredytu bankowego.

2012

Uzyskanie certyfikatu ISO/IEC 27001:2005.

2011

Przystąpienie do Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce.

2011

Przeprowadzenie pierwszego audytu sprawozdań finansowych firmy.

2010

Przekształcenie w spółkę akcyjną.

2010

Wykupienie 15% udziałów mniejszościowego wspólnika przez Grupę Warsaw Equity.

2009

Wdrożenie nowych procedur oraz nowego systemu operacyjnego (SAP One).

2009

Windykacja polubowna zakupionych portfeli oraz rozpoczęcie działań sądowych i egzekucyjnych.

2008

Rozpoczęcie działalności, zakup pierwszych portfeli bankowych.

Jeśli pojawiły się pytania dotyczące Twojego zadłużenia, jeśli nie możesz od razu spłacić całej kwoty, skontaktuj się z naszym doradcą, który odpowie na Twoje wątpliwości oraz pomoże wybrać dogodną formę spłaty z uwzględnieniem Twoich możliwości finansowych.

Wyślij zgłoszenie, a my odpowiemy w przeciągu 24h: